CD - Dennis Jernigan - A Heart For Worship 2009


MUSICAS

CD - 1:
01. Dennis Jernigan - Great Is The Lord Almighty
02. Dennis Jernigan - Thank You, Lord
03. Dennis Jernigan - You Are My All In All
04. Dennis Jernigan - You Will Be My Rock
05. Dennis Jernigan - Faithful And True
06. Dennis Jernigan - Make Me More Free
07. Dennis Jernigan - It Was My Sin
08. Dennis Jernigan - If I Could Just Sit With You Awhile
09. Dennis Jernigan - You Are So Good To Me
10. Dennis Jernigan - Your Love Is Too Pure
11. Dennis Jernigan - Here Is My Heart, Lord
12. Dennis Jernigan - When The Night Is Falling

CD - 2:
01. Dennis Jernigan - We Are Strong In The Lord
02. Dennis Jernigan - Stand Up For Jesus
03. Dennis Jernigan - Who Can Satisfy My Soul
04. Dennis Jernigan - We Will Worship The Lamb Of Glory
05. Dennis Jernigan - Keeper And Sustainer Of My Life
06. Dennis Jernigan - I Stand Amazed
07. Dennis Jernigan - Holy Is The Lord
08. Dennis Jernigan - The Rhythm Of Life
09. Dennis Jernigan - The Lord Is My Strength
10. Dennis Jernigan - The Name Of Jesus
11. Dennis Jernigan - Rushing Wind
12. Dennis Jernigan - Holy Spirit Come

CD - 3:
01. Dennis Jernigan - This Is My Destiny
02. Dennis Jernigan - Nobody Fills My Heart Like Jesus
03. Dennis Jernigan - I Belong To Jesus
04. Dennis Jernigan - At The Name Of Jesus
05. Dennis Jernigan - Come As A Bridegroom
06. Dennis Jernigan - You Are The Greatest God
07. Dennis Jernigan - Take Me There
08. Dennis Jernigan - Balm Of Gilead
09. Dennis Jernigan - Let It Rain
10. Dennis Jernigan - I Will Trust You
11. Dennis Jernigan - Great Is Your Faithfulness
12. Dennis Jernigan - Passionate Obsession

DOWNLOAD CD 1
DOWNLOAD CD  2

DOWNLOAD CD 3




Comentários